Plus och minus

Mmm, jag har ju haft besök av min fina Ohana-syster i fyra dagar så det har varit lugnt på bloggen.

På bloggen ja.

Livet är ju som det är och tydligen ska det vara så att om det är bra en stund så måste det balanseras med dåligt.

Kör Minus först så det blir en positiv avslutning… 🙂

Minus – 

  • Börjat få problem med magen (gallan som stökar till det)

  • Tråkigt besked om en familjemedlem (tar det i ett längre inlägg sen istället)

  • Semesterplanerna gick i stöpet

PLUS – 

  • Syster var här!

  • Har fått massor av fina och bra födelsedagspresenter

  • Jag har lååång semester!

  • Var på konsert i lördags

  • Lyckades shoppa kläder (med hjälp av söstra mi)

    Kommer inte på nåt mer men i det stora hela är det bra, tackar som frågar! 😀

Eftersom min kära Ohana-syster är väldigt noga med det där att man faktiskt ska äta lagad mat, åtminstone en gång om dagen (ÄVEN om det är semester) så har jag fått lagad mat vaaarje dag! 😀 Hon är bra på att laga mat också så jag har ätit mig proppmätt i flera dagar nu haha!

Klockan är inte så mycket men det känns som det är dags att lägga sig nu… Jobbigt att ha roligt så här många dagar på raken 🙂

 

 

Kommentarer till: "Plus och minus" (6)

  1. Åh, om någon bara kunde pallra sig över hit och laga mat – det hade minsann inte varit fel! 🙂

  2. Det där med att laga mat e man ju urdålig på. I dag lyckades jag hitta kycklingklubba för 10 kr st. Att katten äter upp nästan hela e en annan historia haha! Skönt att du har blivit bortskämd 🙂

    Grattis i efterskott! ❤

    Om det som e negativt säger jag bara ❤ ❤ ❤ Vi finns här på bloggen för dig.

  3. Stina´s Bucket sa:

    Grattis efterskott!
    Beklagar gällande familjemedlemmen vad det än gäller.
    Kram

Kommentera

