Uselt

Började kräkas igår vid elva på kvällen. Otrevligt värre. Sämre idag. Kommer från båda ändar så att säga och pga vätskebristen har jag ont i huvudet. Lägg på lite feber och att kroppen gör så inihelvete ont av att attack-kräkas så kan ni ju lista ut hur jag mår.

Försökte få i mig risavkok, te och alldeles nyss en macka.

Visst fick jag i mig det, men det tog inte mer än en minut så var det tack å adjö. Bara gilla läget och vänta ut skiten…

Tur jag har en hund som är lyhörd och gör det han ska fortare än kvickt ute så vi kan gå in igen.

Finns ju roligare sätt att spendera semestern på faktiskt…

Nu orkar jag inte mer.

Hej å svej!

Kommentarer till: "Uselt" (5)

  1. Gumman! Åh vad hemskt! Finns det någon som kan komma och vara med dig? Önskar jag kunde titta över med soppa.

    • Magsjuka verkar ha en avskräckande effekt på besökare tyvärr.
      Mår lite bättre idag, har hittills fått behålla frukostgröten 🙂
      Tack för omtanken!

  2. Uuuääää vad hemskt!! Hoppas du mår bättre nu!

    KRAM

Kommentera

