Ett steg i taget

Dagens vinst – Jag har fått behålla både gröt och kokt fisk med ris. Taaadaa!

Nu väntar jag bara på att smärtan ska ge med sig. Kroppen protesterar å det grövsta mot det här.

Magen, lederna, huvudet… gnffh!

Normalt har jag inte hunden i sängen men det här är ju liksom ett undantag så han har legat bredvid mig i sängen de senaste dagarna, inte på natten men på dagarna.

wpf_181954-1

Bilden är från igår, då orkade jag nämligen inte ens byta om från jeansen nämligen…

Har fortfarande inte fått nåt svar på blodproverna jag tog men de kommer väl. Förhoppningsvis den här veckan.

Nu ska jag gå och natta mig och hunden 🙂

Kommentarer till: "Ett steg i taget" (4)

  1. Krya på dig! Kram

  2. Krya på dig ❤ Sötaste gosigaste vovven ❤

Kommentera

