Allt i ett

Mmm, mina drömmar alltså…

Det jag kommer ihåg var att jag hade det mycket trevligt med de här två killarna först (ja ska man drömma sexdrömmar är det lika bra att liksom ta två på en gång hähä! Jag tänker effektivt vettni!)

jarmo

wade

Mmm, jag vet… Miles apart men alltså… najs! (Jarmo Mäkinen och Wilson Bethel aka Wade Kinsella från Hart of Dixie)

Vår trevliga stund (i min fars gamla lägenhet??) avbröts av ett tumult uppifrån mitt hus/gård, som jag tydligen ägde tillsammans med en, i verkligheten fd, kompis. Jag springer dit. Känner på mig att det är riktigt dåligt och jag är trött på att N (fd kompisen) ständigt har fester i huset med sina äckliga knarkarpolare.

När jag kommer dit sitter hon på sängen i ett av de mindre husen (där de festat och knarkat) och håller om en upprörd tjej. Jag skriker på henne att nu får det fan vara nog! Hon tittar skamset på mig och lämnar över en lapp från vaktbolaget som varit där och ”styrt upp” (jävlar vad snabba de var därifrån!). Det ser ut som ett kvitto nästan, tjockt blankt papper där texten är lite utsmetad men jag ser ändå vad det står –

”Dödat djur tillhör den andra ägaren”

MIN hund. Har blivit dödad på grund av N och hennes jävla knarkarpolare! Jag känner ett så bottenlöst raseri att jag kunnat döda henne där och då.

Jag vet inte hur det gick till men jag tror jag väckte mig själv och i samma stund jag slår upp mina ögon så möter jag hans. Fatta lyckan! Han lever!

wpf_131544-1

Drömmar alltså. Helt absurt! Men ååh vad jag gillar att sova, oftast… Gissa om jag skämt bort den fyrbente extra mycket idag? 😉

Kommentarer till: "Allt i ett" (3)

  1. Huh vad läskigt :s I natt får du drömma något gulligt som att din fina vofsing blir pappa till 10 små korvar (bebisar). ❤

  2. Isch ibland är drömmar läskiga!! Skönt att det bara var en dröm 🙂

    Kram

  3. Nemos matte sa:

    Vilket vidrigt slut på en dröm som började så lovande! 😉 Förstår lyckan när du vaknade!

Kommentera

