Dagens tips

Om ni gillar att få munnen full av halvhårda slemblobbor ska ni köpa de här –

wpf_173556

Eftersom jag INTE gillar att få halvhårda slemblobbor i munnen när jag dricker något så silade jag bort de (sen råkade jag diska lite ovanför silen men jo, ni hajar…)

wpf_173612

Äckligt värre så jag tog en sån här istället –

wpf_191009

Skål tamejtusan och ha det underbart! 🙂

Kommentarer till: "Dagens tips" (5)

  1. ullebengtsson sa:

    Men herregud vad äckligt! Håller helt klart på alternativ två!

  2. Haha! En granne varnade mig att det var det läskigaste hon druckit. Är glad att jag inte har prövat. Alternativ 2 ser toppengod ut 🙂

    Ha en fin dag i solen allihop 🙂

  3. De stoppar sånna geléklumpar i kallt mjölkté här i Kina, så vidrigt! Du bytte difinitivt upp dig med din andra drink, skål och njut av helgen!

  4. Aloe vera må vara hälsosamt, men jag får kväljningar bara jag ser bilderna! Och jag har aldrig vågat prova de där dryckerna…

  5. Låter……… eeeehh………… gott…………

Kommentera

