Asså jag vet inte…

..antingen har jag väääldigt snuskig fantasi eller så har jag …äh… jag har snuskig fantasi helt enkelt.

Såg precis att jag har en kuk på datorn…

wpf_212440

Hähä! 😉

Det gick bra att köra de 46 milen och nu är både jag och den fyrbente trötta. Han verkar dock tröttare än jag av nån konstig anledning.

Häpp å hare bra sötnötter!

(Ja, jag sitter och äter salta pinnar och är inne på mitt andra glas vin efter en tag-det-som-finns-till-laxen-middag. Whop-whop!)

Kommentarer till: "Asså jag vet inte…" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Hähä! Ha det jättebra.

  2. Jaså du längtar efter en sommarflirt? 😉 Ha de så trevligt nu 🙂

  3. Hahaha, vad sjutton ÄR det där för något?!

Kommentera

