Apropå shopping

Jag hatar ju som bekant att handla kläder men alltså, jag fick nästan allt det här (minus två par trosor) för 840 kronor. Lövlä!

wpf_231126

Röda shorts, ett svart linne, tre tishor, ett packe strumpor och två par trosor. Jorå, nu slipper jag shoppa på ett tag. Skönt! Det enda, som jag faktiskt egentligen behöver, är ett par nya mjukisbyxor men vaf… det är ju ändå ingen som ser att de är slitna mellan benen…. förutom jag dårå men det är faktiskt skit samma…

Så där ja. I år har jag shoppat så mycket kläder att jag nog klarar mig åtminstone tre år framåt! 😀

Kommentarer till: "Apropå shopping" (4)

  1. Jag har aldrig förstått hur man inte kan gilla shopping, det som är så kul. Oroa dig inte för mjukisbyxor, det är inga riktiga mjukisar om de inte är slitna och fläckiga!

  2. Fasen vad gött, jag hatar också att shoppa!! Seriöst, kan inte någon annan bara göra skiten åt mig, så får jag sitta i soffan och titta på serier så länge.

  3. Aldrig fel att göra ett fynd 🙂

    Som sagt… mjukisar ska vara lite slitna och vem bryr sig om klädkoden i Stockholm? Här ser man allt speciellt här på Kungsholmen 🙂 Extra kul när en granne som är strikt klädd på sitt arbete eftersom han jobbar som ekonom. Fast på fritiden e de linne å mjukisar som gäller… även ute 🙂 En gång glömde han kamma håret haha! Så härligt att se människor så fria här i stan. Tappade tråden lite men ville berätta.

  4. ullebengtsson sa:

    Grattis. Själv har jag shoppat bikini, shorts och 5 par strumpor idag

Kommentera

