Sånt som händer

… när man börjar jobba igen och alltså måste gå upp klockan fem på morgonen.

wpf_3669

Soluppgång modell fantastisk! 🙂

Kommentarer till: "Sånt som händer" (7)

  1. Stina´s Bucket sa:

    Underbart!

  2. Verkligen fantastiskt, du behövde inte gå upp på semestern för att få den perfekta bilden 😉

    • Haha! Näe, och den var ännu mer fantastisk i morse men då hade jag inte kameran med mig… Trots att jag lagt fram den, för jag hade en känsla av att det skulle bli ”spektakel” idag också 🙂

  3. Underbar bild 🙂 Nu ser man bara åskmoln haha!

  4. Nemos matte sa:

    Tur att det finns fördelar med att kliva upp så tidigt… 😉

  5. Okej, det var faktiskt ett skäl som till och med skulle kunna få mig att gå upp tidigt! I alla fall kl 06. Eller ja. 08. 😉

Kommentera

