Dagens outfit

Och eftersom jag inte vill visa mitt ansikte i bloggen så har jag Photoshoppat sönder bilden men men, leeeev med det haha!

Och det är helt okej, jag vet att jag har ungefär noll fashion-sense men jag äääälskar mina pjuck!

Dessutom har jag upptäckt att jag har förjävla snygga ben! Katta var den första som gjorde mig uppmärksam på det. Har tidigare hatat mina ”fula” ben, detta tack vare min käre far och hans kommentarer om min hjulbenthet (”en gris skulle kunna springa mellan benen på dig!”) och diverse andra kommentarer om min kropp (”arsle som en ladugårdsvägg”, Avd. Saker man säger till sin tioåriga dotter om man är min far)

wpf_072048

Men okej, t-shirt från HM, shorts från Roxy och skor från Art (modell Tate)

Så där ja! Helg! Så nu ska jag snart ner i sängen, för imorgon måste jag tyvärr åka till ett sjukt stort köpcenter för att köpa textilfärg (fatta att de inte hade det i lokala färgbutiken liksom… suck! Välkommen till landet! 😉 )

Kommentarer till: "Dagens outfit" (13)

  1. Dina ben e hur fina som helst och dem ska du vara stolt över 🙂

  2. Stina´s Bucket sa:

    Inget fel på dina ben inte!

  3. Snygga skor, kan man få en närbild?

  4. Fantastiska skor! Började förresten prata med en ramdom medpassagerare på skärgårdsbåten – hon hade EDS och var på väg att prova medicinsk cannabis (nån oljehistoria inte röka) Hon hänvisade till en läkare i typ Malmö. Kul brud, oxå med fantastiska dojor. Doc Martens i guld…

  5. Och just det – var stolt över spirorna!
    Kram

  6. Men Gud! Så får man aldrig säga till någon – allra minst ett barn!! Du har vansinnigt vackra ben!!

    • Min far i ett nötskal liksom. Älskade att trycka ner oss av kvinnligt kön (och även män som visade känslor eller på annat sätt var ”tjejiga”…)
      Tack så mycket! 🙂

  7. Nemos matte sa:

    Jepp, kan bara hålla med övriga: snygga ben! Gillar skorna! 🙂

Kommentera

