Nya muskler

Mmm, jag var ju tvungen att bära med mig min jobbdator hela förra veckan. Om jag säger så här – Den är fan astung!

Idag upptäckte jag att jag har en muskel precis bredvid höger bröst, på sidan liksom. Fattade ingenting, det kändes som tröjan satt knöligt  nedanför armhålan så jag höll på och grejade med den ett tag innan jag insåg att det var en stackars muskel som typ knölat ihop sig, inte tröjan haha! Det gör liksom inte ont direkt, det är bara knöligt och typ drar (svårt att förklara, som en lättare kramp nästan).

Det är en intressant del i EDSen, muskelmassan liksom lever sitt eget liv.
Får ju gilla läget bara och eftersom jag är nyfiken av mig så är det rätt spännande ibland, att se vad kroppen hittar på härnäst. 😛

Brukar få såna där pysselryck ungefär en gång i månaden och snart ska jag in på Slöjddetaljer och beställa textilfärg, fisketråd och annat skoj. Ska nämligen, eftersom jag tycker det är aaaasjobbigt att panta flaskor, försöka pyssla ihop en ny kökslampa gjord av pantflaskor. Joråsatte… får väl se hur det går. Har ingen plan alls nästan, bara att jag vill att den ska vara liksom ”genomskinlig” 🙂

Återkommer självklart med bild när/om jag blir klar 🙂

Så. Nu ska jag fortsätta göra så lite som möjligt och hoppas på att jag kan sova bättre i den typ tropiska värme som huserar i mitt sovrum…

Hur sover ni i värmen (eller har ni typ tur och har det svalt och skönt?)

Kommentera

