Sådärja

Godkänt av tandläkaren! Whooop!

Fördelen med att åka kommunalt, som jag måste göra när jag ska snurra inne i stan (annars kommer jag fan aldrig fram haha!), är att jag kan lyssna på Spotify.

Intressant att den här låten började spela precis när jag kom in i väntrummet hos tandläkaren –

Okej då, alltså, jag gillar min tandläkare, hon är snäll och så, men för mig är det fortfarande förenat med ångest att gå till tandläkaren trots flera år av lustgas, terapi och jävlar anamma. Numer är det bara det senare som behövs men ändå, otrevligt.

Nästan det enda som är jobbigt nu är att jag får så ont i käkarna av att hålla munnen öppen så länge. Och att jag spänner kroppen ändå. Å andra sidan lär jag ju kunna somna ordentligt ikväll haha! Hade lite problem med det igår nämligen. Varmt varmt varmt! Och eftersom det var så varmt så drack jag ju naturligtvis massor av vatten under kvällen… Jajamänsan vad kissnödig jag blev! 😀

Ett litet problem att kliva upp bara eftersom det låg en mastiff precis nedanför sängen, gällde att veta var man skulle sätta fötterna för att inte trampa honom i skallen eller magen. Vaddå ”tänd lampan då” är du inte klok?! Då vaknar jag ju! 😉

Nä, jag kanske borde göra lite nytta faktiskt men på riktigt… jag orkar inte just nu (dessutom är det snart dags för lunch)!

Kommentarer till: "Sådärja" (2)

  1. Haha, ibland är det verkligen som om universumet försöker säga en något…

  2. ullebengtsson sa:

    Grattis till godkänt! Själv har jag nyss betalat tandläkarräkningen…

Kommentera

