Swoooooooooooooosch!

Jisses vad tiden går fort! :O

Det är ju fasen snart lön. Igen!

De som vet säger ju att det blir så när man blir gammal, att tiden liksom springer undan men vaddå? Skulle det vara som nån sorts spurtsträcka ner i graven eller?

Somliga lär ju komma dit fortare än kvickt ändå, med tanke på hur de kör. Hade en jävla galning efter mig i morse, la sig i baken på mig, försökte köra om (! Det var EN-filigt!) och sen hade han mage att ljustuta på mig!
Scusi gubben men eh… det var liksom bilar framför! Och även om det står 100 på skylten så går det faktiskt inte, rent praktiskt, att köra så fort om bilarna framför bara kör nästan 90. Dessutom ville jag ha lite säkerhetsavstånd till bilen framför, ifall att, men det var inget den här idioten hade i åtanke eftersom han sniffade min bil i röven…
Om han fick se mitt långfinger? Damn right. Men bara långfingret, ville inte skämma bort honom och liksom visa hela handen haha! 😉
Kollade vilket företag han jobbar på, Arepa, och jodå, jag har en svart lista. Där hamnar företag med anställda som kör som idioter hehe! Tyvärr börjar listan bli ganska lång nu…

Nu ska jag försöka få tag i den där supporten också, så jag kan jobba med det som är mest viktigt den här veckan… Får se om de svarar över huvud taget..

Tjabba å ha en underbar dag!

Kommentarer till: "Swoooooooooooooosch!" (8)

  1. Tycker du ska skicka ett mail till deras vd och fråga om det här är hur hen vill att hens företag ska uppfattas ute 🙂

    Ha en bäst dag!
    Kram

  2. Jag hatar folk som kör så, finns inget värre! Man vil bara skälla ut dem, jag brukar oftast nöja mig med att demonstrativt trampa på bromsen då och då för att blinka tillbaka med bromsljusen. Den typen av människor borde få en dask med en rökt lax!

  3. […] klarade jag mig utan hantverkargalningar i röven (lät det där konstigt kanske? Tänkte på Swooooooooooooosch-inlägget haha!) Däremot var det ovanligt mycket trafik för att vara en fredag… […]

Kommentera

