Amazing race

Alltså, jag ääälskar det programmet!

Och varje gång jag ser det tänker jag att jag och syrran skulle göra succé där haha!

Just nu hoppar de fallskärm ur en helikopter och jag tror jag omvärderade min åsikt precis i den här sekunden…. Jag som höll på att dö av typ ångest när jag åkte Katapulten på Gröna Lund för några år sen hehe! Men fasen, det såg riktigt härligt ut faktiskt.

Idag har jag sytt mörkläggningsgardiner. Egentligen skulle jag sytt insynsskydd till köket men alltså, ni vet… en gardin, två gardin, hoppjerka, grävling, heeey macarena! Jorå, så kan det gå…

Sitter och snörvlar och nyser utav helsicke, har ingen feber dock men jädras vad det killar i näsan!

Bara ladda för nästa vecka, har asmycket att göra så den veckan kommer gå asfort.

Hoppas ni har det underbart!

 

Kommentarer till: "Amazing race" (1)

  1. Gulp! Eh, fallskärm ur en helikopter… Och det är där någonstans jag skulle krypa ihop i fosterställning och ropa efter mamma.

Kommentera

