Jomen tack då!

Som sagt, vet inte vem som gav mig det här viruset men tack så mycket. Mina muskler jobbar hårt kan jag säga. Nyser och hostar som satan, ofrivilliga sit-ups liksom. 😉

Känns som lunginflammation igen. Flåsar som fasen för minsta lilla, det gör ont att andas och hosta… joråsatte… Petar i mig Alvedon, sover och äter frukt.

Skulle behöva handla men som sagt, jag flåsar som fasen av att bara resa mig ur soffan, så jag kom på att jag ju faktiskt kan handla mat på nätet. Handlade på Mathem.se förra gången så det  blev de igen. Lite billigare än när jag går och handlar själv plus hemkörning dårå. Imorgon eftermiddag kommer de. Lite synd att de inte levererar mitt på dagen, köpte nämligen väääldans mycket frukt och dricka. Vill gärna ha läsk när jag är sjuk. Och frukt. Och juice. Sen behöver jag inte mer. Bara det.

Ojsan. Nu slog hjärnan på en tvärnit.

Hej svej då!

Kanske återkommer senare. (Voffe tycker nämligen att jag är skittrist som ba’ ”Snart klar älskling, ska bara…”  😉 )

Kommentarer till: "Jomen tack då!" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Den fyrbente går först;-)

  2. Usch vad hemskt! Hoppas det går över snabbt!

Kommentera

