Det går bra nu

Eller inte…

Mitt högra öga gör skitont och jag drar mig för att hosta eller snyta mig eftersom det blir ännu värre då, sprider sig till tinningen också. Helt värdelöst.

Jaja, ska ringa min vårdcentral imorgon och se om de kan ta emot mig. Håll tummarna är ni snälla!

Febern studsar och har sig och jag är sååå trött!

Lite positivt i balans till mitt mående så äter jag hallon/lakrits-glass från Sia, har det mysigt med hunden i soffan och försöker spela spel på fejjan. Går sådär kan jag säga, lite jobbigt för ögonen så jag får se hur länge jag orkar sitta.

Hoppas ni har det finemang!

Kommentarer till: "Det går bra nu" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Låter inte kul alls!

  2. Blä flera gånger om. Krya på dig nu.

Kommentera

