Sökord

Gårdagens sökordssträng –

är 36,3 för låg feber

Om jag säger så här, 36.3 är inte att räknas som feber. Om du har feber eller inte beror helt på vad du har för kroppstemperatur i normala fall.

Min normala temp ligger mellan 35.8 och 36.3. Gissa hur pigg jag är när tempen går över 37.7? Mmm… lätt halvdöd.

Den som sökte på de orden hamnade på inlägget Feber igen som förklarar det där med temperatur i kroppen 😉

Kommentarer till: "Sökord" (6)

  1. Stina´s Bucket sa:

    Är precis som du. Min normaltemp ligger på 36,3.
    Btw kika in hos mig, säljer ut kläder billigt. Kika på sidan Mode-utförsäljning.
    Trevlig helg!

  2. Jag är likadan, normaltemp på runt 36 grader, går jag över 37 grader så är jag helt däckad! Vilket känns lite dumt när man ringer till jobbet och säger att man inte kan jobba idag för man har 37,2 i feber, ingent ycker synd om en då!

  3. För några veckor sen kändes det som jag hade feber men hade 35,9…??? Skumt eftersom jag hade varit igång ett tag. Undrar varför det blir så? Min normala temperatur är 36,5. Hoppas du mår bättre nu och blir frisk snabbt. Fast vovven vill nog att du håller dig hemma året ut 😉 Det verkar som hösten blir fin. Sol hela dagen 🙂 Ha de så mysigt.

  4. Ja sen får man höra att man e fjantig när man har över 37.5 å mår dåligt. :s

    Har du haft en trevlig resa? Själv städar jag å katten hjälper till med att lägga sig på sakerna. Bläää.

    Funderade lite på blodprovet som skulle till genetik. Inget svar än. Annars brukar det komma svar snabbt om det e negativt. Ska nog ringa dem i morgon. Men de valde att behålla mig i Solna även om jag bor i ggrannlänet. Fick du göra blodprov och fick du svar vid besök eller via brev? De fick nog slita hårt med mina udda, sega gamla gener. 😀 😉

    • Mitt blodprov tog några veckor att få svar på eftersom det skulle analyseras i Holland så… Men ring och kolla du 🙂
      Har haft det underbart!

      • Mitt prov togs i slutet på april och inget svar än :s

        Låter som en toppen resa 🙂 Men tiden går för fort som alltid.

Kommentera

