On the road again

Jodå, resan gick bra, jag har haft några sköna dagar med mamma uppe i stugan. Pysslade lite, läste, skrev och sov.

Vi hade väldigt kul på vägen hem, dels för att vi båda var typ övertrötta och dels för att vi lyssnade på Christian Olsson på radiosporten när han kommenterade ryttar-VM. Fasen vad vi garvade!

Har inte redigerat alla bilder än men här kommer en som jag tog på vägen hem. Avdelning – Dagens bästa bildekal!

wpf_4246

Snart dags för sängen, imorgon är jag visserligen ledig men jag har en del att stå i ändå.

Såg två filmer också, ska skriva om de imorgon kanske, lite så där som ER brukar göra. 🙂

Kommentarer till: "On the road again" (2)

  1. Blinkers är omodernt om man ska tro vad man ser. Det är i alla fall ingen som använder dem nuförtiden… Men håll med om att det blir lite mer spännande i trafiken när med- …eh, jag menar mottrafikanterna byter fil lite hur som helst utan förvarning? 😉

Kommentera

