Förtidsröstat!

Joråsatte, nu har jag gjort min plikt.

Ska bli spännande att se om det blir oppositionen som får bestämma framöver eller om Alliansen sitter kvar.

Jag behöver väl knappast tala om att jag röstade på ett ”oppositions-parti”? 😉

Nu ska jag ta mig ut med mitt älskade odjur och sen ner i sängen. Är så fruktansvärt trött! Zzzzz…!

Blir ännu mer trött av vetskapen att jag kommer vara så här trött det närmaste halvåret (om jag har tur och det inte blir nästan ett år som förra gången) men å andra sidan vet jag ju vad som väntar, då kanske det blir lättare?

Kommentarer till: "Förtidsröstat!" (6)

  1. Röstat här oxå! Gjorde det förra veckan, tror jag. Tidsuppfattningen är sådär just nu 😉

    Heja oss!

  2. Hoppas du mår bättre nu bortsett från tröttheten?

    Själv har jag trillat dit på nåt jävelskap, dock inte jämförbart med det du fick och det är jag förvisso tacksam för!

    • Jodå, hostar lite fortfarande men det är lugnt 🙂
      Håll koll så det inte är sorkfeber du åkt på, det har tydligen exploderat den här säsongen…

  3. Jag tror stenhårt på regeringsskifte. Har oxå lagt min röst.

    Nu hoppas vi på en solig höst och vinter så vi håller oss pigga.

    Jag får snällt vänta med provsvaren till återbesöket. Det betyder att det är negativt eller så hittade de något annat. Inget akut med andra ord. Tiderna var slut men jag kan ju be om återbudstid. Bättre att vänta och få ihop allt material för korrekt diagnos. Det finns ju dom som har det värre och de behöver tiderna bättre än mig. Jag vet ju vad jag ska se upp med för symtom. Alla vet inte det.

    Sov gott nu och dröm söta drömmar 🙂

    • Ja, hade det varit viktigt hade de ju hört av sig tänker jag 🙂
      Hoppas du får en återbudstid snart, det är skönt att få rediga svar tycker jag.
      Tack så mycket och tack det samma när det är dags för dig 🙂

Kommentera

