En dagens

Alltså, det här… Vad i hela?!

wpf_170521

Alltså, det är inte vitt det bara ser ut så men jag har såna här hårstrån. Supertunt och helt krulligt (det blev lite rakare efter alla försök att ta bild på det men ni hajar ju).

Nu är det helg!

Jag har avslutat min antibiotikakur så nu ska jag ta mig ett glas vin (till, tog ett till maten också faktiskt hehe!)

Skål go’vänner, ha en underbar helg och glöm för tusan inte att rösta imorgon om ni inte redan har gjort det!

Tjillevisp!

Kommentera

