Vänta och se

Ja, nu är valcirkusen igång på riktigt och även om jag inte följer själva vakan utan istället kollar Amazing Race så var det lite surt att min Telia-box bestämde sig för att kajka ihop… Så jävla trött på den där boxen! Gaaah! Digital-TV kan ta sig i röven faktiskt. Skit-teknik!

Nåja, imorgon vaknar jag upp till samma gamla girigbukar som de föregående 8 åren eller ett nytt gäng med lite humanare regler och idéer om hur samhället ska vara.

Som sagt, vänta och se.

Nattens dröm minns jag inte så väldigt mycket av, men budskapet i den var GLASKLART!

Något ser ut att vara på ett sätt men är på ett helt annat.

Grejen är att jag drömde och hade just den där känslan, något ser ut på ett sätt men är i själva verket nåt helt annat. Vaknade av att jag var pinknödig, så… ja, jag gick och pinkade, sen somnade jag om. Och fortsatte drömma i exakt samma tema!

Jag har ingen aning just nu vad det är som ser ut som en sak men är en helt annan sååå…

Vänta och se.. 😉

Något ni inte behöver vänta på är det här –

wpf_121713-1

Nästa veckas färg –

For the frill of it (kallas även ”flytande guld” av Kicks) 😀

Hoppas ni haft en underbar helg!

Kommentarer till: "Vänta och se" (2)

  1. Jättesnyggt!! Och det resultatet var ju nåt att vänta på 😦 bläääääää

Kommentera

