Den känslan

Jag har inte kunnat ha min ”kom-ihåg-dig-själv”-ring på mig på säkert ett år (först pga skada och sen pga viktuppgången) men nu! 😀

wpf_192452

Jag väger fortfarande mer än tidigare, men byxorna sitter lite lösare och ansiktet är smalare så det är ju liksom ingen logik i att vikten är högre än tidigare men skit i det –

Jag kan ha ringen på mig! PLUS att jag kan ta på och av den med lätthet också 🙂

Underbart!

Så. Hoppas ni har en underbar kväll!

Kommentarer till: "Den känslan" (5)

  1. Ännu ett jättesnyggt nagellack! Grattis till att kunna använda ringen igen, det är en skön känsla när man kan ”komma i” något man tycker om. Och skit i vikten, det är bara ett nummer och spelar egentligen väldigt lite roll!

    • Tackar! 🙂
      Just i nuläget får jag inte av mig ringen (vare sig den ena eller den andra) men det är för att jag är varm haha!
      Jo det har du ju rätt i, samma med ålder, det är bara en siffra 😀

  2. Vad härligt med en kom-ihåg-dig-själv-ring!!! Banne mig, något sådant behövs!

    • Ja, jag köpte den efter en ”grabbjävels”-incident. Behövde liksom påminna mig om att jag inte finns till för andra, jag finns till för mig. Jag måste må bra i första hand 🙂

Kommentera

