Inspirationssurfar

Jag har bestämt vilken tapet jag ska ha i hallen (nu hittar jag den inte bara för det…! Fan!) MEN!

Hade tänkt att mamma skulle hjälpa mig med hallen (hon som kan liksom) och sen ska jag göra köket själv, det är typ bara en vägg och lite pluttplutt ovanför fönstren.

Problemet är att den tapet jag tänkt ha visade sig vara obra… vänta.. jag ska visa!

wpf_060726

Ni ser ju, det där går ju inte!

Så. Jag behöver nåt som harmoniserar med de mintgröna luckorna. Kan inte ändra färg på de tyvärr, bor i hyresrätt ju. Det är alltså samtliga dörrar i köket som har den där färgen. Eftersom jag har fyra väggar, men bara drygt en att tapetsera så hajar ni hur många skåp jag har va?

Så nu surfar jag runt som en galning på bland annat tapet.se… herregud… att det ska vara så svårt! Gaaah!

Vill ha glada färger, inte för skrikigt, inte för oroligt (ni vet blommönster och fåglar och prylar på en och samma rulle liksom).

Får fortsätta jakten imorgon, nu ska jag sova! G’natt!

Kommentarer till: "Inspirationssurfar" (2)

  1. Whoa! Vilken härlig sida! Hur har jag lyckats missa den!? Här ska kollas tapeter! 🙂

    Men är du säker på att du inte får måla om köksluckorna (ifall du vill ha en annan färg på dem)? Du kan ju om inte annat kolla med hyresvärden?

    Psst! Fredag imorgon! 😉

    • Visst är den underbar?! Jag hittade den när jag sökte på easy up-tapeter 🙂

      De måste i så fall lämnas in och sprutmålas. Dels kostar det mucho dineros och så blir det för krångligt… får gilla läget bara och hitta nån tapet som klarar av mintgrönt haha!

      Yeah! Nu är det fredag! 😀 Faktiskt kom jag ihåg det i morse när jag vaknade (var ju lite synd att jag inte trodde det var måndag haha!)

Kommentera

