Några dagens

Jag är väldans trött och jobbar fortfarande, men jag tog ett glas vin. Tur det, för jag blir tydligen väldigt vänligt inställd även till okända människor som ringer och vill göra marknadsundersökningar haha!

Var däremot inte särskilt trevlig när jag tänkte svara en kollega, som endast påpekade att det ju var ”väääldigt länge sen” jag tränade 6 dagar i veckan ”höhö”

Vad jag tänkte?

Har du Ehlers-Danlos? Inte? Nähä, men du… håll käften då!

Idag skulle det varit filminspelning på jobbet (alltså, i samma fastighet som kontoret) men det blev visst ändrade planer. Inte för att det gjorde mig nåt, var lite orolig för att bli av med min parkeringsplats nämligen haha!

Har det så himla bra just nu! Jo, jag tänker bestämma att det är så. Skit i den konstanta huvudvärken och smärtan i ryggen och höfterna, och så den enorma tröttheten ovanpå allt. Glöm det!

Mitt fyrbente hjärta gör mig så himla glad! Rent krasst, utan att behöva räkna upp alla de där småsakerna som gör helheten så underbar, så kan man säga att mitt liv är förjävla bra just nu!

Hoppas ni har det underbart! (Och nu är det bara en timme kvar av arbetsdagen whopwhop!)

Sjukt dålig bild men jao, jag njöt av ett glas vitt! 🙂

wpf_195408

Kommentarer till: "Några dagens" (6)

  1. ullebengtsson sa:

    Det låter ju faktiskt helt toppen!

  2. Din kollega har fel. Din fyrbenta vän är ditt gym å du tränar flera gånger per dag 7 gånger i veckan. Innebär minst 14 pass per vecka. Där fick hen. :-D:-D;-)

  3. Vilken mupp till kollega! Bra att du unnar dig lite vin och skönt att du har en så positiv livssyn, jag blir alltid så glad när jag går in här!

Kommentera

