In i dimman?

Hehe! Nä, sååå mycket vin har jag inte druckit faktiskt 🙂

Men så här såg det ut i fredags när jag åkte till jobbet –

wpf_062413

Den är inte redigerad alls (tog den dessutom i låg hastighet och med en annan bil låååångt bakom mig såatte)

MEN! Jag har i alla fall kommit på ett bra knep för att slippa imman inne i bilen –

Sätta i motorvärmaren + kupévärmaren så bilen dessutom är varm och skön på morgonen när jag åker till jobbet 😉

Kände mig jäkligt bright när jag kom på det haha!

Hoppas ni inte är alltför långt in i dimman nu 😉

Kommentarer till: "In i dimman?" (3)

  1. Men den använder man väl först till vintern, eller har du fri el:)? Allt gott..

    • Det är bra för motorn så när det börjar bli lite kyligt ute sätter jag i den. Fick tipset från en norrlänning. Elen ingår i parkeringshyran 🙂

  2. ullebengtsson sa:

    Det har varit ordentligt dimmigt här med, blir en väldigt speciell stämning.

Kommentera

