Shop ’til I drop!

Jo, jag har gjort av med en hel del pengar idag. Men alltså, en tusing på apotea.se (i princip BARA vitaminer), typ trehundra för min ansiktskräm och en femhundring för ett träningsredskap.

Frysen är… eh… i princip tom. Kylen likaså. Men det ska ordnas till imorgon. 🙂

MEN!

Den här fredagen kunde inte kommit mer lägligt. Jag är så vansinnigt trött, har extremt mycket på jobbet och det är dessutom rätt turbulent just nu så jag ville inte annat än åka hem när klockan slog ”nu jävlar får det vara nog”.

Dessutom fick jag ett sms idag… Mitt ”natur-schampo” finns hos mitt postombud! Yeay!

Längtar tills jag får testa! Ska bli så intressant att se om det går att göra nåt åt det här –

wpf_FÖRE_062418

Det är rätt tjockt bak i nacken men ovanpå är det tunt. Hårstråna är också tunna så tja, jag gissar att det syns skillnad om ett par, tre veckor.

Stay tuned haha!

Kommentarer till: "Shop ’til I drop!" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Ska bli spännande! Jag hoppar på om du rekommenderar.

    • Ska testa imorgon! 🙂
      Har sökt lite på nätet för att försöka hitta inspiration för blandningen av pulver och vatten. Det finns visst inget givet recept på blandning utan man får prova sig fram tydligen (tur att jag har rätt kort hår ändå haha!)

Kommentera

