No ‘poo – del 2

Okej.

Note 2 self –

Inte skölja håret med nån sorts te-häxblandning den dagen du inte tvättar håret. Det blir nämligen väldigt märkligt ”konsistens” på håret då.

Det är inte fett, men det liksom klumpar ihop sig ändå… weird.

Nåja. Bra att veta.

Ikväll blir det i alla fall ”välling-tvätt” igen.

De här ska jag beställa också –

Shikakai

Amla

Det bästa, och den största anledningen till att jag ska beställa, är att den sägs främja hårväxten (så jag får se till att det inte droppar på typ hakan eller så 😉 ). Jag saknar mitt långa, tjocka hår så jag tänkte att det kan vara en bra idé.

Men jag ska kolla finanserna först, kan ju inte bara hålla på och shoppa grejer liksom. Hur kul det än är att shoppa såna där ”piffa-till-och-skämma-bort-sig-själv”-grejer haha!

Kommentarer till: "No ‘poo – del 2" (4)

  1. Följer detta med spänning :-)!

  2. Men det är ju ofta de där sakerna som känns lite lyxiga som är roligast att köpa. När man ger sig själv en present för det är man värd!

    • Du är så himla klok! Helt korrekt ju, dessutom tror jag att vi alla, överlag, är ganska dåliga på att skämma bort oss själva. 🙂 Så mer presenter till oss själva! 😀

Kommentera

