Äh, det var inget

Började skriva ett riktigt gnällinlägg. Ett inlägg där jag skulle vädra ur mig all skit som just nu pågår på jobbet.

Ungefär mitt i inlägget inser jag att det jag skriver faktiskt är helt onödigt.

Jag känner mig varken rädd, arg eller ledsen, fortfarande något besviken på en del kollegor, men i det stora hela – Det här jobb-debaclet rör mig faktiskt inte i ryggen. För den är fri.

Förhoppningsvis blir arbetsbördan lite lättare efter den här veckan är slut så mina smärtor ger med sig också. Det som var jobbigt var bara en del i allt som händer på jobbet. Eller om jag ska säga som det är – Jag har häcken full!

Sen är det ju lite på det privata planet och sånt som gör att det känns lite tungt just nu, ni vet det där ”många bäckar små…” Mmm… lite så känns det faktiskt.

Just nu låter jag det vara så, jag tillåter mig själv att vara lite nere, lite less, lite ”dra åt helvete är du snäll”, lite så är känslan just nu. Det hela är ju en aning bakvänt (precis som jag brukar vara haha!) Eftersom det är höst, och jag älskar hösten, så tror jag att det inte kommer bli nån långvarig svacka, hösten gör mig lugn och glad.

wpf_4364

Kommentarer till: "Äh, det var inget" (6)

  1. Stina´s Bucket sa:

    Svackor har vi alla och man får lov att gnälla 😉

  2. Alla har vi våra dåliga dagar. I morgon blir de bättre bestämmer vi 🙂

  3. ullebengtsson sa:

    En stor, stor kram.

Kommentera

