No ‘poo – del 3

Om jag säger så här:

Håller det här i sig så tänker jag fortsätta!

Igår gjorde jag en blandning av Rheeta, Neem och Tulsi. Ett par droppar eterisk olja (som passande nog heter Relax) och så typ fyra droppar flytande honung (har ingen aning om ifall man ”ska” ha i honung men jag tyckte håret blev lite torrt förra gången).

Sen sköljde jag ur superduperjättenoga, vällingen blev nämligen lite tjockare än normalt och så masserade jag in det mer noggrant (DET ska man däremot göra har jag läst).

Kolla in resultatet!

wpf_202023

Tror blänket kommer av honungen och det lila kommer av att jag har tagit bilden i badrummet med mobilen, antar att det lila duschdraperiet reflekteras mot håret på grund av blixten.

Kommentarer till: "No ‘poo – del 3" (7)

  1. Oj vilken skillnad mot första bilden 🙂 Snyggt! 🙂

  2. Wow, måste testa det där! Hur ofta gör du det?

    • Har tvättat 2 gånger och sköljt igenom med te en gång den här första veckan. Tror jag måste tvätta varannan dag dock. Fick veta att det tar ca 3 veckor innan håret ”ställer om sig” så två veckor kvar nu haha! 🙂

  3. ullebengtsson sa:

    Riktigt jädra snyggt!

  4. Nemos matte sa:

    Oj! Det ser ju jättefint ut!

    Hoppas du har en riktigt skön helg! 🙂

    • Tack! Det ser ljust ut för nya hårtvättsvanan 🙂

      Jag har nattjour hela helgen i princip (utom idag) så det är fullt ös fram till torsdag, då ska jag på konferens och så tänker jag ta ledigt på fredagen 🙂

Kommentera

