Ja nu stormar det på jobbet.

Skitsnack, lögner, avundsjuka och falska leenden.

Alltså fy fan vad trött jag är på karlar!

Det brukar ju bestämt hävdas att kvinnor är ”värst”. Det är kvinnor som är falska, kvinnor som snackar skit och hugger varandra i ryggen och låter avundsjukan måla masker av falska leenden.

Ni kan lägga ner den teorin, alla ni som tror på den, för den är inte sann. Jag ska berätta sanningen, jag ska tala om hur det är. På riktigt. Här kommer det –

Könet är sekundärt när det gäller sånt beteende.

Tur jag har ”kort” vecka den här veckan. Kurs på torsdag och på fredag tänkte jag ta ledigt. Ska bara fråga min braiga chef om det är okej först, han står nämligen över min o-braiga chef i hierarkin hehe!

Jojo, så kan det vara att jobba med män som kollegor…

Hej hopp så skoj det är med en bunt drama-queens på jobbet.

Jävla barnrumpeidioter!

Kommentarer till: "Hela havet stormar (i ett vattenglas)" (2)

  1. Sandlåda!! Så deppigt att ha det så på jobbet, man är ju ändå där ett antal timmar av sitt liv…

    Kram!

Kommentera

