Nej. Det är HELG nu!

Jag har varit ledig idag. Sov länge. Åt frukost länge. Gick ut med hunden. ”Lufsade” kanske är rätt ord. Inte han då, men jag.

Dagen har varit bra, trots meddelande om ytterligare skitsnack, fega kräk till chefer och alltså… blääääääää!

Men jag har pratat med mamma, jag har myst med min hund, tränat och just nu sitter jag och njuter av en whisky samtidigt som jag lyssnar på matchen mellan Brynäs och Färjestad på webbradion.

Jodå. Jag kunde nog ha det sämre tror jag 😉

Förresten tog jag min första MSM-dos idag. Vågade inte ta den igår morse eftersom det ryktades att den kunde … eh… tja… ”sätta fart på magen”…

Är ju redan lite upprörd i det området så jag kände inte att jag ville leva sååå mycket ”on the edge” att jag skulle ta MSM och sen sitta på konferens hela dagen liksom hehe! Mmm, jag vet… fegt värre men .. haha!

Efter matchen ska jag lyssna på avsnitt två av en podd jag följer (den enda dessutom) – Doktorn & Virran

Trots namnet så är det inte en läkarpodd, det är en polispodd. ”Doktorn” kallas som han gör för att han en gång, som ganska ny i polisuniformen (har för mig att han var det i alla fall) lyckades dödförklara en levande människa…! 🙂 Så kan det gå!

(Det skulle varit en bild här men den vägrade infinna sig, jag har tillsatt en utredning i ärendet och återkommer 😉 )

Kommentarer till: "Nej. Det är HELG nu!" (2)

  1. Tack för poddtipset, jag behöver lite nya saker att lyssna på.

Kommentera

