Lördagslufs

Har haft enormt märkligt energistuds idag. Förmiddagen började med att jag kände mig aspigg! Full av energi! Städade sovrummet, gick ut med hunden och kameran, tränade lite, dammsög, spelade lite spel på mobilen, gick ut med hunden vid fyra igen… När jag kom in var jag tvungen att lägga mig i sängen.

Mest för att jag mådde så extremt illa och hade ont i magen, men också för att all energi var slut. Det där MSM kanske är lite lurigt, man blir pigg av det men som EDSare gör jag då av med mer energi än jag har?

Hur som helst, bra dag allt som allt och nu sitter jag här med ett glas vitt vin eftersom illamåendet försvann med 45 minuters tupplur på eftermiddagen och magontet likaså. Kollar Jurassic Park III nu, lite så där med ett halvt öga 🙂

Här får ni en bild från eftermiddagens första promenad, lilleman hittade en väldigt skum typ… Sju år gammal och beter sig som en valpskalle ibland haha!

wpf_4582

Kommentarer till: "Lördagslufs" (2)

  1. Sötis 🙂 så underbart med djur. Ha en mysig kväll.

Kommentera

