Pallnit

Ett av mina favoritord det där, även om innebörden inte är lika trevlig. När man slår på en pallnit när man kör till exempel, då rusar hjärtat och tja, det är väl som adrenalin-junkies säger, man känner att man lever!

Men just nu har min energi slagit på just en sån, pallnit.

Det tog tvärstopp!

[Här stod en lååång gnällig förklaring till varför min energi är kaputt men alltså, vem fan orkar läsa om sånt!? På en fredag?! Vavava? Nä, nu ska det in lite söta djur och helst lite skojsigheter också men det senare blir det nog inte så mycket av eftersom jag är trött som en bakfull sengångare. Joråsatte…]

Dåså, då laddar vi upp inför fredagsmyset (snart får jag gå hem hehe! Fast jag jobbar fram till lördag morgon men det är shit the same, jag får ju vara med den fyrbente 🙂 )

Bilden är inte helt korrekt, jag har egentligen inte så mycket mot måndagar och shejkar inte loss på fredagar, men ni hajar grejen ju!

fredman

Tar en till –

bigbutt

Bilder från Icanhascheezburger.com

Kommentarer till: "Pallnit" (2)

  1. Moooorrninnngg! Det är lördag, tjohooo!!! Hoppas den här dan för med sig lite tjafsfri avslappning utan varesig pallar eller nitar 🙂
    Kram!

Kommentera

