Lugn och fin nu

Avslappnande helg?

Nja… jag har ju väldigt svårt att göra ”ingenting” tyvärr så i lördags städade jag och rensade mina stora krukor ute (de ska in och målas nämligen). Igår fortsatte jag städa och sydde lite. Eftersom jag hade nattjour mellan fredag och lördag så sov jag lite dåligt. Trodde sen att jag skulle sova som en liten bebis resten av helgen. Tji fick jag! Har drömt enormt mycket och sovit pissdåligt.

Debaclet på jobbet är överspelat även om två av tre antagonister är så sura att de inte ens vill se mig… oh well… fuck it!

Så jag borde inte sova dåligt menar jag.

Vet inte hur jag lyckades men jag blandade schampo igår, samma blandning som förra gången, och det blev märkligt vattnigt. Vet ni vad som händer när man ska schamponera med typ vatten?

Man får det i ögonen.

wpf_182323

Och det svider som hela helvetet! Basattnivet…

Ska testa att göra en hårinpackning i veckan, känns som mitt hår behöver fukt. Letar som en tok efter ett bra recept, återkommer om det sen. 🙂

Så. Ha en fantastisk måndag allahopa!

[Edit 08.11]

Haha! Så där ja! Här hittade jag massor av recept! Så nu ska jag köpa mer honung och en melon 😀

Kommentarer till: "Lugn och fin nu" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Man är ju inte människa om man inte får sova ordentligt. Asjobbigt!

  2. Nemos matte sa:

    Ouff…! Det där såg inte alls skönt ut!

    Håller med föregående, att inte kunna sova är fruktansvärt. Hoppas du får en god natt! ❤

    • Nä det var väldigt oskönt… så igår hade jag bara lite honung i håret och sköljde ur. Mycket bättre haha!

      Sov väldigt gott inatt! 🙂

Kommentera

