Av med oskulden

Ja, ”pulled pork”-oskulden alltså.

Jag är inte så trendig så jag åt min första pulled pork-måltid ikväll. Eller ”pullad gris” som Masdjäveln* på jobbet säger. Med min fantasi så låter det faktiskt himla osmakligt… 😉

Gott var det i alla fall, även om jag inte hade en aning om vad jag skulle ha till direkt så det blev potatis. Och eftersom det såg lite … eh… brunt ut så jag livade upp det med lite färg haha!

Kolla! (Ser inte så mumsigt ut kanske men  skenet bedrar)

wpf_182119

Imorgon blir det spa. Hemma. Hårfix, nagelfix och försöka ta det lugnt och mota förkylningen 🙂

*) Alltså,  jag gillar ju ”Masdjäveln”, egentligen. Så jag är inte helt hundra på varför han får heta så ibland. Han har visserligen två andra namn som används av kollegorna på jobbet så jag antar att det är ”kärt barn har många namn”-syndromet som härjar haha!

Kommentarer till: "Av med oskulden" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Hm…är jag månne den enda människan i det här landet som inte har ätit pulled pork nu..? 😉

Kommentera

