Energiförlust

Alltså, sablars vad trött jag är!

Det kanske inte är så konstigt att jag är det just idag men ändå… hela helgen har jag varit trött.

Är inte helt hundra på precis allt jag gjort i helgen, men å andra sidan är det väl så där lagom intressant liksom.

Idag jobbade jag hemifrån och shit vad effektiv jag varit! 😯

Men på riktigt, jag är vansinnigt trött.

Imorgon måste jag sätta på mig kläder för då ska jag till kontoret igen…

Häpp!

i.chzbgr

Favorit i repris… 😉

Kommentarer till: "Energiförlust" (10)

  1. Haha! Älskar den bilden! Tråkigt att du är så trött, hoppas du mår piggare efter vila…
    Kram

  2. Nemos matte sa:

    Älskar också bilden! 😀

    Jobbigt att vara så trött, det förpestar ju tillvaron ordentligt när man inte orkar något. Hoppas du får bli piggare snart. Kram!

    • Sov pissdåligt inatt så det blir nog extra tidigt i säng ikväll 🙂
      Som tur är har jag ingen jour den här veckan, alltid nåt haha!
      Kram!

  3. Ibland är det bra mycket skönare att bara lyssna på kroppen och låta sig själv vara stilla och trött en dag eller två.

    • Mmm, kroppen är ju dessutom expert på att tala om när det är dags att tagga ner (sen gäller det bara att lyssna på den också haha!) 🙂

  4. Men visst e de så att man tänker… lite till å lite till… sen ligger man där i en stor hög å orkar inget. Undrar om man någonsin lär sig? 😉 Själv e jag för tjockskallig 😀

    Så lägg dig tidigt ikväll å hoppas kroppen fattar att den ska sova med.

    Har även en funderare när det gäller blodtrycksfall och hjärtrusning. Har någon av er blivit av med detta? Själv hade jag problem som barn och fram tills för 14 år sen och sen upphörde det bara. När jag reste mig hastigt så svimmade jag ofta. Mitt blodtryck är högre idag (125/75) och problemet verkar inte komma tillbaka.

    • Går alltid och lägger mig samma tid på vardagar (aldrig efter 21.30) men jag har sovit kasst senaste nätterna pga nattjour. Tänkte ta igen det under veckan haha!

      Jag kan ”tappa andan” ibland, oftast händer det när jag reser mig från sittande (i badkaret, jag badar vaaaaarmt) men då känner jag mig aldrig yr utan bara som om någon slagit luften ur mig.

  5. ullebengtsson sa:

    Jag kommer bli 200 år.

Kommentera

