Stora planer

Ja, jag vet inte om det är det där MSM-pulvret som gör att jag har mer energi än min kropp klarar av men jag har så många och stora planer att jag nästan blir trött bara av att tänka på de!

Kolla bara listan på saker jag ska och vill göra –

  • Tapetsera om hallen och köket
  • Måla krukorna till uteplatsen
  • Sy en klänning till jobbets julfest
  • Piffa till ett par skor till ovan nämnda fest
  • Sätta upp nya gardiner i vardagsrummet (faktiskt bökigare än man kan tro eftersom jag är i smurfstorlek och tja… jag har en gardinstång som är typ fyra meter lång och sitter 2, 3 meter upp)
  • Göra om byrån som står i hallen så den passar in med de nya tapeterna
  • Prova att göra egen parfym, både i fast och flytande form
  • Även prova att göra egen deo
  • Fixa musiken till julfesten
  • Ha ett föredrag dagen efter
  • Försöka få ner högen av rapporter till ett minimum
  • Fixa julklappar (tyvärr hörrni, det börjar närma sig nu, även om jag har en klar sedan augusti men det är ju liksom ett gäng till som ska fixas)
  • Någonstans däremellan har jag tänkt vila upp mig och slappa (moahahaha!)

Joråsatte… fullt upp.

Men nu är det fredag och jag ska jobba hemifrån efter lunch, alltid nåt. 🙂

Dagens hetaste tips kommer från ett marsvin… kan man säga. Hur som, det är ett fantastiskt bra tips som funkar alldeles utmärkt (jag har provat många gånger nämligen)!

smile

Bild från Icanhascheezburger.com

Kommentarer till: "Stora planer" (8)

  1. Jag blir trött bara jag ser… 😉

    Hoppas du vaknade någorlunda pigg idag!

    Kram

    • Tvärtom tyvärr. Min mens körde nån sorts överraskningsattack mitt i natten så det blev lakansbyte och ett jäkla spring på dass… Najs tajming liksom…inte…!
      Nåja, ikväll blir det tidigt i alla fall och dubbla skydd haha! Better safe than sorry tänker jag 🙂
      Kram!

  2. Blev trött av att bara läsa allt du skulle göra 😉 Själv orkade jag bara städa av golvet lite snabbt 😀 Själv ska jag försöka färga håret för jag ser ut som en fågelskrämma haha!

    Fick besked om blodtestet som tack och lov är negativt. Dock bestämde vi att göra en utredning och det behöver inte vara EDS heller utan att jag bara är genetiskt felkonstruerad haha! Han där uppe var nog på fest när jag skapades 😀 😉

  3. Nemos matte sa:

    Uff, håller med Jagvilljagkan – blir också trött bara av att läsa listan! 🙂 Glöm inte planera in lite slappande också… 😉

    Själv tycker jag att jag har varit duktig som både bytt till vinterdäck och varit två vändor till återvinningscentralen! 😀 (Det är tydligen där man träffas på lördagarna…bara som ett tips. Halva ön måste ha varit där.)

Kommentera

