Hårresande

Testade att tona håret med en ”icke-godkänd-produkt” i enlighet med no poo men jag fixade det med ett sista-schampo och balsam idag.

Att resultatet inte blev till min belåtenhet beror mer på mitt eget tycke och smak och inte på att produkten innehöll silikon.

Jag trodde det skulle bli mer rött än det blev. Resultatet var liksom rödvins-rosa-färgat typ… Äh, kolla själva –

wpf_210955

Ser ni skillnaden? Kan säga att färgen till vänster är min naturliga… och jag har hellre den faktiskt (tyvärr blev visst ”toningsbilden” oskarp, men ändå). Tur att det bara är en toning som går ur så småningom.

Mår helt pestigt, illamående och huvudvärk. Har ingen lust att bli sjuk faktiskt. Förhoppningsvis kan jag sova bort skiten.

Hur mår ni?

Kommentarer till: "Hårresande" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Tycker nog att det blev rätt snyggt ändå!

    Stackare, låter inte alls kul! 😦 Hoppas det funkar att sova bort skiten.

    Hur jag mår? Fysiskt bra, mentalt tillfälligt ur funktion. 😉

    • Tack! Kul med lite omväxling åtminstone 🙂

      Jepp, ska ta dagens sista prommis med hunden och sen är det sängen som gäller för mig.

      Hehe! ”Ur funktion”… när det gäller tekniska prylar brukar det ju funka med en omstart men det vette fasen hur det skulle funka rent kroppsligt haha!

  2. Jag tycker det ser ut att bli snyggt, jag gillar de lite udda färgerna!

Kommentera

