Velpotta

Köpte två nya lack från Zoya i helgen. Eller ja, jag beställde från Eleven.se och hämtade paketet i lördags.

Hade enormt svårt att bestämma mig för vilken färg jag skulle börja med såaaaaatte….

_WPF_naglar

Den blå heter Noel och den gröna Meg

Och alltså, jag älskar Eleven.se! Deras kundservice är fenomenal! Jag brukar alltid kryssa i att jag vill ha en lite goodie-bag tillsammans med min beställning, man kan få typ parfymprover och grejer och jag brukar hitta nya favoriter i och med det. Nu var det nån som var väldigt trött när min beställning packades så ”gottepåsen” glömdes bort. Jag kontaktade kundtjänst och swoooooooooosch! Inte nog med att jag fick snabbt svar exakt samma dag, jag fick även löfte om att min goodie-bag var på väg i ett separat paket! Som sagt, det är inte konstigt alls att jag varit kund hos de i flera år nu, megastort utbud och helt overkligt bra kundservice! De har alla rätt liksom haha!

Ha det bra!

Kommentarer till: "Velpotta" (5)

  1. Stina´s Bucket sa:

    Kul att du blev nöjd. Snygga och läckra lack!

  2. Bara så du vet är det jättemodernt att måla en eller ett par av naglarna i en annan färg, iallafall här i Shanghai!

    • Oj! Då måste jag ju vara extremt trendig och före, för jag har inte sett det här. Än ska jag väl säga kanske, får väl se om jag startar den trenden nu då 😉

Kommentera

