Leverans 2

Nejdå, ni har inte missat nåt inlägg, det är bara det att jag ju fick Strössel & Annat-grejerna förrgår och pysslade ihop min eh… parfym som blev fotkräm haha!

Så vinnaren i leveranstävlingen är ju helt klart S&A!

Idag kom paketet från Engelsons. Eller ja, egentligen kom det igår men jag hämtade idag. Bland annat min nya vinterjacka, den verkar väldigt tunn men vi får se när kylan slår till. Funkar den inte får jag krypa till korset och köpa en ny Didrikson 🙂

Sen köpte jag två hundhanddukar i microfiber. Voffe sket väl ganska mycket i det men den ena var faktiskt till mig. Microfiber ska tydligen vara snällare att torka håret med nämligen.

wpf_180028

Sen måste jag hylla kokosoljan en gång till faktiskt. Jag smorde in mig ”mitt i badet”, alltså jag ställde mig upp efter att jag legat ett tag, smorde in och la jag mig igen. Mjuuuuuk! Så man skulle kunna säga att jag är en mjukis nu 😉

Ha det gott!

Kommentarer till: "Leverans 2" (5)

  1. Mitt egna hår ser ut som jag har stoppat fingrarna i väggkontakten. Vi skulle bli ett fint team på sturekompaniet 😀

  2. Jag ska se till att köpa med ett par burkar kokosolja från Sverige till jul, det verkar ju grymt bra! Mycket billigare än alla krämer också.

    • Ja, det var nog årets mest överraskande pryl för mig, kokosolja, bra till typ allt! 🙂 Går in supersnabbt i huden utan att man känner sig ”geggig” som man kan göra med t ex olivolja 🙂

  3. ullebengtsson sa:

    Glad helg, mjukis!

Kommentera

