*kryper till korset*

Okej, igår  invigde jag jackan som jag köpt på Engelsons. Det var 2 plusgrader ute och fy satan i helvetet vad jag frös!

Perkele!

Nåja, återvände till en gammal favoritbutik – Outnorth och beställde den här godingen istället –

jacka

(Bild från Outnorths hemsida)

Blev helt förälskad i färgen! Och så är det ju en Didrikson 😀 Varmfodrad på riktigt och måååånga fickor! Love it!

Den jackan jag köpte från Engelsons kommer användas som höst- och vårjacka istället. Den är nämligen både snygg, praktisk och så var den ju billig haha!

När jag skriver det här sippar jag på mitt andra glas vin för kvällen men eftersom inlägget kommer tidsinställas såååeeeh… God morgon? 😉

Kommentarer till: "*kryper till korset*" (8)

  1. Nemos matte sa:

    Snygg jacka!

    Ååh… vill också sippa på vin men har inget hemma. Attans. 😦

    Ha en underbar helg! Eller ja, det som är kvar av den. 🙂

    • 😀
      Jag köpte en bag-in-box för ett bra tag sen, då har jag för lång tid framöver haha! Du får köpa en på måndag så har du ”just in case” sen vettu 😉

      Tackar så mycket! Jag har det bra! Hoppas du har detsamma! 😀

  2. ullebengtsson sa:

    Jättefin färg och Didrikson är ALLTID bra!

  3. Jättesnygg färg på jackan, kul med vinterjackor som inte bara är svarta och grå! (Sa hon med tre jackor i svart och grått)

  4. Åååååh en sån vill jag oxå ha! Älskar färgen!!!
    Kram

Kommentera

