Det var på tiden!

Idag ska jag hämta paketet från KK. Bättre sent än aldrig va? Kan ju tyvärr inte visa innehållet förrän efter jul 😉 Men jackan från Outnorth ska hämtas också.

Hade som sagt inte så ont igår men idag har min vänstra höft fått spunk och det gör ont ända från ländryggen, runt höften och ner i båda ljumskarna. Oskönt värre. Nacken har gjort come-back och skapar huvudvärk och kramp… mmm… det är såååå härligt att ha EDS! Fuck.

Men skit i det nu!

Idag är det torsdag, jag får snart åka från kontoret för att hämta paket, sen ska jag mysa med min fyrbente och sen är det ju liksom bara fredag kvar! Jojo, jag ska ju ha jour igen men det löser sig. Dessutom jobbar jag bara halva dagen inne på kontoret, resten hemma. Woohoo!

När det gäller arbetsro är det skitsamma var jag är dock, hemma har jag en dagmamma ovanför och på jobbet har jag ett bevakningsföretag som låter ungefär som min granne. Jag får alltså ALDRIG lugn och ro. Gissa om det suger?

Känner mig, på riktigt, som Arnie…

shut-up

Men okej… jag får väl tagga ner lite och skaffa mig hörlurar så jag kan lyssna på musik istället (fortfarande inte tyst men eget val av ljud i alla fall). Risken är väl att jag inte hör mobilen när den ringer men det gör inte så mycket 😉

Kommentarer till: "Det var på tiden!" (1)

  1. Sådär brukar jag också känna mig ganska ofta, ibland vill man bara skrika åt alla idioter runt omkring. Musik fungerar för mig, precis som du säger är det ju fortfarande ljud men iallafall ljud man gillar och väljer själv.

Kommentera

