Jo. Eller ja, det blev en reflexväst till hunden. Min ambition var ju däremot att sy en klänning till julfesten på torsdag men nähä. Dåligt med sömn, smärtor och det här med att jag liksom glömmer bort att äta ibland. Noll bra kombination. Så det blev ingen klänning. Eller kjol. Eller ens en topp. Men jag sydde i alla fall en ny reflexväst till hunden. Alltid nåt.

Kände verkligen att jag skiter i alla ”göran” och bara njuter av att titta på julmatiné, dricka kaffe och liksom försöka andas. 🙂

Problemet nu är ju bara att jag inte har nåt att ta på mig på julfesten… Ska se om jag orkar gå in på Lindex på onsdag när jag ändå ska handla mat. Om jag HITTAR mina skor som jag tänkt piffa till så hinner jag göra det på en kväll men det var ju det där med att hitta de först. Tror att de är i någon av garderoberna… hrmm…

wpf_152904

Okej då, inte så bright (haha!) att fota en reflexväst med blixt men ändå. Det sitter som en smäck! Och han syns! 😀

Kommentarer till: "”Va bidde det då? Det bidde ingenting!”" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Du är händig du!

  2. Jag är imopnerad att du kan sy kläder själv, jag önskar att jag kunde!

    • Med sömn och tid kan jag svänga ihop en hel del grejer 🙂 Men åååh vilken tid det tagit att bygga upp tålamodet. Har fortfarande en bit kvar men det tar sig 🙂

Kommentera

