Resultat av en festkväll

Jag vet inte om jag börjar bli gammal men … zzzzzz..!! SÅ jädras kul var det inte, det var… det var… treeeevligt..! Visserligen väldigt trevligt och egentligen ingenting att klaga på, förutom en kollega då som var väldigt ”på” och ville ta i mig. Jag sa ”Nej. Jag vill inte”. Inte bara en eller två gånger. FYRA gånger. Jag backade samtidigt undan, upprepade att jag inte ville, varpå han upprepade sitt ”Varför inte? Kan jag få en förklaring?” och följde efter. Eh? Du fick precis en… Jag. Vill. Inte.

Till slut ”gömde” jag mig bakom en av IT-killarna..! Herregud. Män alltså.

Kände att jag blev askalas och trodde jag skulle vakna med stans baksmälla. Icke. Jag var väldigt duktig på ”varannan vatten” nämligen. 😉

Däremot gick jag och la mig vid 01 och enligt min beräkning skulle jag fått sova i 7,5 timme. Mmm, man kan säga att jag gjorde det också. Men inte i ett sträck. Vaknade nämligen typ ÅTTA JÄVLA GÅNGER! Fick mens igår och störtblödde så jag vaknade två av gångerna av att det kändes som jag kissade på mig, ytterligare två gånger för att jag faktiskt var kissnödig (vägrade tända lampan också så därför har jag en bula i pannan nu haha!) Sen vaknade jag av att svetten rann två gånger, två gånger för att jag frös och sen två gånger till för att nacken och armbågen gjorde ont… Hmm, det blir tio gånger… jaja.. Jag har alltså sovit jäkligt kasst.

Föredraget gick bra, även om jag typ glömde hälften och var dåligt påläst. Fick dock bra respons. Allt som allt ett par riktigt bra dagar.

Förutom bulan har jag fått ”tillökning” på låret. Högt upp på mitt lår har jag haft en liten knöl, ca en centimeter bred. På några veckor har den blivit bredare och lite högre men gör inte ont så jag gissar att det är nån sorts bindvävsknöl. Nu ser det ut så här –

wpf_211225

Den mörkare fläcken är den lilla knölen men vad är grejen med flammorna liksom?

Bula i pannan (precis mitt i också, ser superfint ut haha!), ”flammande” knöl på låret, blodutgjutning på vänster axel på grund av att jag burit en tung axelremsväska för länge, ont i fötter, knän och lårmuskler för att jag dansat och ryggen gör ont för att den verkligen hatar att jag har suttit still, länge, två dagar i rad…

Jajjemän, så var det med det. Nu ska jag dricka upp min julmust och fortsätta titta på Criminal Minds!

Hoppas ni har en underbar kväll!

Kommentarer till: "Resultat av en festkväll" (7)

  1. Nemos matte sa:

    Oj då, verkar som om natten var minst lika intensiv som festen..! Hann du sova nåt alls mellan varven?

    Kaxigt att hålla ett föredrag dagen efter en festkväll! 🙂

    Vila ordentligt nu! 🙂

    • Ja, natten var helt galen! Sov väl typ en halvtimme i stöten eller nåt sånt…

      Det är ju inte riktigt min favoritgren om jag säger så men jodå, det gick haha!

      Idag har jag sytt upp ett par gardiner (bara raksöm som blev ganska rak trots allt) och hängt upp de, i övrigt har jag och Lix gjort så lite som möjligt. 🙂

  2. Jobbigt med såna nätter. Hoppas kommande natt blir bättre.
    http://stinasbucket.blogspot.se/

  3. ullebengtsson sa:

    Jädra trist kollega

  4. Känner mig lite borta som ny här.. men gillade du föreläsa?

Kommentera

