Alltså, jag skulle behöva semester.

Inte bara för att jag har så mycket att göra hemma utan också för att min kropp behöver vila. Har haft några långa, intensiva veckor nu och min kropp påminner mig ständigt om att jag måste spara på krafterna.

Tyvärr hittar jag ju hela tiden nya grejer jag vill prova så den där tiden… ja, den är liksom lite av en bristvara här.

Har en del julklappar kvar att införskaffa också.

Men för den som har lite mer tid kan jag tipsa om en hemsida som har lite ekologisk pyssel-inriktning. Det finns recept och inspiration och jag skulle väldigt gärna vilja prova att göra såna där badtryfflar, älskar ju att bada!

Kolla in Allmakeriet!

Sen var det ju hallen som ska tapetseras, krukor som ska målas och en byrå som ska få sig en omgång 😉

Jodå, jag önskar mig tid i julklapp! Fast jag har ju jour då… under julen såatte…

Kommentarer till: "Så mycket pyssel – så lite tid" (6)

  1. Åh vilken trevlig sida!!

    Ursäkta frånvaron ett tag – jag läser men har faktiskt inte hunnit kommentera…

    Kram

  2. Nemos matte sa:

    Hmm… låter som om jour under julen är ungefär det sista du behöver..? 😉

    Älskar också att bada men har inte haft ett badkar på snart sju år… 😦

    • Mmm, men det blir en fin lön i januari haha! Får ju se det positiva i det hela. Plus att jag är ledig hela vecka 1 åtminstone 😀

      Finns det inte små uppblåsbara badkar? Fanns förut i alla fall 😀

  3. ullebengtsson sa:

    Du är alltid en vass tipsare!

Kommentera

