Soooon

Jobbade 263 timmar förra månaden. December ser nästan likadan ut. Fin lön men ändå. Min kropp börjar nog snart hata mig tror jag. Egentligen skulle jag varit ledig 22-23 december men nähä, det gick inte för sig. Julafton och juldagen får jag i alla fall ledigt. Och så nästan hela vecka 1. Soooom jag längtar!

Just nu fryser jag som en kanariefågel i Antarktis och ute blåser det höststormar trots att det är december.

Sov dessutom kasst inatt igen. Vaknade av att jag svettades. Vad är grejen med det liksom? Jag har inte ens nåt istoppstäcke, bara påslakan och en tunn fleecefilt.

Just nu sitter jag och skriver ut lite no poo-recept så jag har nåt att göra vecka 1… Å andra sidan borde jag låta bli med det, skrivaren mår nämligen inte särskilt bra och ska bytas ut senare idag.

Hur går det med julklapparna? Är ni klara redan eller gör ni som min kusin, handlar i panik dagen innan och slår in på julafton (typ en halvtimme innan de ska delas ut)? 😉

Kommentarer till: "Soooon" (6)

  1. ullebengtsson sa:

    Julklappar? Va?

  2. Det är inte konstigt att kroppen reagerar när du jobbat så mycket, se till att faktiskt ge dig själv en chans att vila när du är ledig! Min kropp är likadan, är jag för stressad och upptagen för länge blir min sömn helkonstig!

  3. Julklappar??? vad är det?? Nä vi köper inga julklappar endast mina barn som får julklappar och då får de pengar eftersom det är det enda de vill ha.

    Svettas på nätterna…..klimakteriet kanske? 😉

Kommentera

