Fredagstankar

Köpte en sån där tandkräm som är bra mot ilande tandhalsar, en sån där som är ”rekommenderad av tandläkare” och som liksom ska ”repair & protect” tänderna.

Mmm… kort fråga bara – Varför ilar det som om självaste djävulen smekte mina tänder med inlandsis!? Vavava!?

Okej då, det gick över efter en stund men hoooaaaa…!

Sen undrar jag en annan grej, om en person frågar en fråga och sen får ett svar, kan den personen inte säga ”tack” då åtminstone? Eller är det kanske för mycket begärt i dagens stressade samhälle? Jojo, vanligt hyfs går förlorat i den här stressade tillvaron. Ingen tid för nånting, inte konstigt att allt går åt helvete…. 😉

Nu låter det som jag sitter här och är bitter och cynisk men alltså, jag sitter och fånler åt mig själv och mina formuleringar, basattnivet!

Kollade min arbetade tid den här veckan (den är skriven ”i förväg” eftersom jag jobbar fram till söndag morgon men ändå)

debit

EN vecka. Mmm… det kommer bli nånting fint till mig när januari-lönen kommer. Det kan jag lova! Typ en mindre ponny eller nåt haha!

Åååh, det skulle jag vilja ha den dagen jag blir skitrik! Eller två. Två små shettisar som jag kan köra med (ja, alltså inte som värsta dåliga chefen utan liksom vagn och så)

Men kolla, de är ju helt bedårande ju!

shetland-pony shetland_pony_by_mmaino

Bild från Anything Horsey och mmaino/Devianart

Kommentarer till: "Fredagstankar" (3)

  1. Jag skrattade mer än en gång när jag läste det här, du är ju för skön! Jag tycker absolut att du ska köpa dig en ponny, mer fantastiska djur finns knappt!

  2. Men så söt ❤ ❤ Visst e de underbart med djur. 🙂

Kommentera

