Julklappar

Mmmm, idag har jag slagit in julklappar och pysslat. Heeela dagen!

Trött i ryggen och tja, trött hela jag haha!

Älskar att slå in julklappar och önskar verkligen att jag hade fler att slå in. 🙂

Nu är det nästan klart. Har två kvar men sen så.

Någon som inte var så jädras road av mitt pyssel var den fyrbente. Så här såg han ut stora delar av dagen –

_4861

Lilla skruttet! ❤

Imorgon ska jag försöka göra ingenting, trots att jag är enormt sugen på att testa det där med att göra tvål… får se hur det blir.

Är ni klara med era julklappar nu?

Kommentarer till: "Julklappar" (4)

  1. Haha! Sötnos 🙂 Han suckar nog för att det inte var hundgodis eller ben 😉

Kommentera

