Yeees!

Det är möjligt att min svägerska överträffade sig själv det här året. Tre (!!) burkar med hemgjort gotte!

Underbart!

20141224_205925-1

Chips av jordärtskocka (farligt goda FYI), sesamrostade cashewnötter med lite chili och lakrits-hallonbräck med vit choklad. Man skulle kunna påstå att jag är mer än nöjd med julen. Fick precis ALLT jag önskade mig!  Måste ha varit väldans snäll i år 😉

Har ni haft det bra?

Kommentarer till: "Yeees!" (10)

  1. Nemos matte sa:

    ”Lakrits-hallonbräck med vit choklad” – ursäkta om jag dreglar lite!! 😛 Det lät ju nästan FÖR gott!

    Har semester och energinivån är pinsamt låg, men å andra sidan – det är väl själva tanken med semester, va?

    Ha en underbar fortsättning på julledigheten! 🙂

    • Jepp, det är det som är tanken. Jag är ganska dålig på det… imorgon ska jag slipa en byrå för att måla om till exempel. Och jobba lite (jour).
      Ska försöka hinna med att läsa min julklappsbok 🙂

  2. Jordäckskockechips? Låtee underbart!!

    Jag häckar med bebis och väntar på tvättmaskinen medans mannen lagar mat. Rullar köttbullar nio på morgonen 😉

    Pyjamasen är fortfarande på. Klanen kommer vid 14 så jag har många långa timmar att såsa på tills dess!!

    God fortsättning på julen!
    (Ps vad är din mailadress?)

    • Det är ljuvligt gott!

      Hoppas det gick vägen med alla förberedelser och familjemyset! 🙂

      God fortsättning!

      (Mejladressen syns i mina kommentarer i din blogg, när du går in i adminpanelen på WP men jag kan mejla dig så har du den 🙂 )

      • Tavk allt gick kanon! Förutom att när jag försökte använda den adressen fick jag en studs ”ogiltig”. Mkt udda.

        Vi är nu helt slut, sönderätna, sönderpratade och alldeles jättenöjda 🙂

        Godjulkram

      • Hmm, värry udda ja!

        Skönt att det gick så bra! Håller tummarna för att ni får en skön natt med kontinuerlig sömn haha! 🙂 ❤

  3. Oj mums! Själv fick jag mer än jag förtjänar… Massor av underbara produkter så jag kan ha spa här hemma 🙂

  4. Ååååh vi har sovit kanon! Faktiskt! Fis somnade 20 och vaknade 0845 – med bara två uppvak om vardera kanske 45 minuter. Bästa natten på länge!!

Kommentera

