Magslag

Normalt brukar jag inte gå in i cane corso-gruppen på Facebook när jag jobbar, jag saknar mitt lilla fyrbenta hjärta alldeles för mycket nämligen.

Gjorde det idag.

Kommer aldrig göra det igen.

Det som möter mig är en bild på en ung tik, vacker som tusan och så orden att hon blivit påkörd och ägarna hann inte fram till henne innan hon avled på platsen. Så enormt fruktansvärt!

Gick in på Bloglovin’ för att läsa om annat istället. En av de första bloggarna som uppdaterat meddelar att hennes hund tyvärr blivit avlivad på grund av ålder.

Nu vill jag bara hem och krama om mitt lilla åbäke!

Krypa upp i soffan och ligga nära, nära honom och inte släppa taget om honom…

Livet är så jävla orättvist ibland!

wpf_132420-1

Kommentarer till: "Magslag" (1)

  1. ullebengtsson sa:

    Kram!

Kommentera

