Nöjd med mig själv

Jepp. Jag är mycket nöjd med mig själv i nuläget.

Jag har fortfarande kvar två stora påsar i frysen. Fulla av…

wpf_143932-1

Det är därför jag kan äta lussebullar till kaffet mitt i sommaren hähä!

Kommentarer till: "Nöjd med mig själv" (6)

  1. ullebengtsson sa:

    Ser väldigt fina ut!

  2. Nemos matte sa:

    Nää..! Nä, vad taskigt att lägga ut en sån bild, nu blev jag ju sugen, ha ha! Och jag måste vänta till nästa jul… 😀

  3. Vad sugen jag blev på lussekater nu, fånigt det där med att man bara ska ha dem till jul. De är säkert jättegoda på sommaren också!

Kommentera

